Etichette elettroniche RFID sò largamente usati in a vita di ogni ghjornu è in l'attività di produzzione. Ùn solu migliurà assai l'efficienza di a produzzione, ma ancu porta assai comodità à a vita di ogni ghjornu di e persone. Allora oghje vi presentu tag elettroni RFID.
I tag RFID utilizanu a radiofrequenza wireless per realizà a trasmissione di dati bidirezionale senza cuntattu trà u lettore è a carta di freccia radio per ghjunghje à u scopu di l'identificazione di destinazione è u scambiu di dati. Prima, dopu chì u tag elettronicu RFID entra in u campu magneticu, riceve u signale di freccia di radio mandatu da u lettore, è dopu usa L'energia ottenuta da u currente induttu manda l'infurmazioni di u produttu guardatu in u chip (tag passiu o tag passiu). o l'etichetta attivamente manda un signalu di una certa frequenza (tag attivu o tag attivu), è u lettore leghje l'infurmazioni è decodes. Infine, hè mandatu à u sistema d'infurmazione cintrali per u trattamentu di dati pertinenti.
Un tag elettronicu RFID cumpletu si compone di trè parti: un lettore / scrittore, un tag elettronicu è un sistema di gestione di dati. U so principiu di travagliu hè chì u Reader emette energia d'onda radiu di una freccia specifica per guidà u circuitu per mandà e dati internu. À questu tempu, u Lettore riceve in sequenza è interpreta i dati è l'invià à l'applicazione per u processu currispundente.
1. Lettore
U lettore hè un dispositivu chì leghje l'infurmazioni in l'etichetta elettronica RFID o scrive l'infurmazioni chì l'etichetta deve esse guardata in l'etichetta. Sicondu a struttura è a tecnulugia utilizata, u lettore pò esse un dispositivu di lettura / scrittura è hè u centru di cuntrollu di l'infurmazioni è u centru di trasfurmazioni di u sistema RFID. Quandu u sistema RFID funziona, u lettore manda energia di freccia radio in una zona per furmà un campu elettromagneticu. A dimensione di l'area dipende da a putenza di trasmissione. I tags in l'area di copertura di u lettore sò attivati, mandà i dati cullucati in elli, o mudificà i dati almacenati in elli secondu l'istruzzioni di u lettore, è ponu cumunicà cù a reta di l'urdinatore attraversu l'interfaccia. I cumpunenti basi di un lettore sò generalmente include: antenna transceiver, generatore di frequenza, loop in fasi, circuitu di modulazione, microprocessore, memoria, circuitu di demodulazione è interfaccia periferica.
(1) Antenna Transceiver: Mandate segnali di freccia radio à i tags, è riceve segnali di risposta è l'infurmazioni tag restituiti da e tag.
(2) Generatore di frequenza: genera a frequenza operativa di u sistema.
(3) Loop in fase di blocco: generà u signale di u trasportatore necessariu.
(4) Circuitu di modulazione: Caricate u signale mandatu à l'etichetta in l'onda di trasportu è mandate da u circuitu di freccia radio.
(5) Microprocessore: genera un signalu per esse mandatu à l'etichetta, decode u signale tornatu da l'etichetta, è rinvia i dati decodificati à u prugramma di l'applicazione. Se u sistema hè criptatu, hè ancu bisognu di realizà una operazione di decryption.
(6) Memoria: almacena i prugrammi di l'utilizatori è i dati.
(7) Circuitu di demodulazione: Demodulate u signale tornatu da u tag è u manda à u microprocessore per u processu.
(8) Interfaccia periferica: cumunica cù l'urdinatore.
2. Etichetta elettronica
I tag elettronici sò cumposti da antenne transceiver, circuiti AC / DC, circuiti di demodulazione, circuiti di cuntrollu logicu, circuiti di memoria è modulazione.
(1) Antenna Transceiver: Riceve segnali da u lettore è rinviate i dati necessarii à u lettore.
(2) Circuitu AC / DC: Utilizeghja l'energia di u campu elettromagneticu emessa da u lettore è l'emette attraversu u circuitu stabilizzatore di tensione per furnisce una putenza stabile per altri circuiti.
(3) Circuit di demodulazione: caccià u traspurtadore da u signale ricevutu è demodulate u signale originale.
(4) Circuitu di cuntrollu logicu: decode u signale da u lettore è rinvia u signale secondu i bisogni di u lettore.
(5) Memoria: funziunamentu di u sistema è almacenamentu di dati d'identificazione.
(6) Circuitu di modulazione: I dati mandati da u circuitu di cuntrollu logicu sò carricati in l'antenna è mandati à u lettore dopu esse caricati in u circuitu di modulazione.
In generale, a tecnulugia d'identificazione di frequenze radio hà e seguenti caratteristiche:
1. Applicabilità
A tecnulugia di tag RFID si basa in l'onda elettromagnetica è ùn hà micca bisognu di cuntattu fisicu trà e duie parti. Questu permette di stabilisce cunnessione è cumunicazioni cumplete direttamente, indipendentemente da polvera, nebbia, plastica, carta, legnu è diversi ostaculi.
2. Efficienza
A velocità di lettura è scrittura di u sistema di tag elettronicu RFID hè estremamente veloce, è un prucessu tipicu di trasmissione RFID dura di solitu menu di 100 millisecondi. I lettori RFID d'alta frequenza ponu ancu identificà è leghje u cuntenutu di parechje tag à u stessu tempu, migliurà assai l'efficienza di a trasmissione di l'infurmazioni.
3. Unicità
Ogni tag RFID hè unicu. Attraversu a currispundenza unu-à-unu trà e tag RFID è i prudutti, a dinamica di circulazione sussegwenti di ogni pruduttu pò esse chjaramente tracciata.
4. ScPuSe
I tag RFID anu una struttura simplice, un altu tassu di ricunniscenza è un equipamentu di lettura simplice. In particulare chì a tecnulugia NFC diventa sempre più populari nantu à i telefoni smartphones, u telefuninu di ogni utilizatore diventerà u lettore RFID più simplice.
Ci hè assai cunniscenze nantu à e tag elettroniche RFID. Joinet hà cuncintratu nantu à a ricerca è u sviluppu di diverse alte tecnulugii per parechji anni, assistitu à u sviluppu di parechje cumpagnie, è hè impegnatu à purtà megliu soluzioni RFID tag elettroniche à i clienti.