Ancu s'ellu ci sò attualmente parechji moduli Bluetooth di diverse dimensioni è tippi nantu à u mercatu per sceglie, parechji pruduttori di dispositivi intelligenti sò disturbati da cumu sceglie un modulu Bluetooth adattatu per i so prudutti. In fatti, quandu compra un Modulu Bluetooth , dipende principarmenti da quale pruduttu produci è u scenariu in quale hè utilizatu.
Sottu, Joinet riassume i primi deci cose à prestu attenzione à l'acquistu di moduli Bluetooth per a riferenza di a maiò parte di i fabricatori di dispositivi IoT.
1. Ese lau
U chip determina a putenza di calculu di u modulu Bluetooth. Senza un "core" forte, u rendiment di u modulu Bluetooth ùn pò micca esse garantitu. Se sceglite un modulu Bluetooth di bassa putenza, i chips megliu include Nordic, Ti, etc.
2. MahenteGhj
Bluetooth hè divisu in Bluetooth tradiziunale è Bluetooth di bassa putenza. I dispositi intelligenti chì utilizanu moduli Bluetooth tradiziunali anu scollegamenti frequenti è necessitanu accoppiamenti ripetuti frequenti, è a batteria si esauriscerà rapidamente. I dispositi intelligenti chì utilizanu moduli Bluetooth di bassa putenza necessitanu solu un accoppiamentu. Una sola batteria di u buttone pò funziunà per un bellu pezzu. Dunque, sè vo aduprate un dispositivu intelligente wireless alimentatu da batterie, hè megliu aduprà un modulu Bluetooth 5.0/4.2/4.0 di bassa putenza per assicurà u pruduttu.’a vita di a batteria.
3. Contenutu di trasmissione
U modulu Bluetooth pò trasmette in wireless dati è informazioni di voce. Hè divisu in modulu di dati Bluetooth è modulu di voce Bluetooth secondu a so funzione. U modulu di dati Bluetooth hè principarmenti utilizatu per a trasmissione di dati, è hè adattatu per a trasmissione di informazioni è di dati in i lochi publichi cù un trafficu altu cum'è esibizioni, stazioni, ospedali, piazze, etc.; U modulu di voce Bluetooth pò trasmette infurmazioni di voce è hè adattatu per a cumunicazione trà i telefoni cellulari Bluetooth è cuffie Bluetooth. Trasmissione d'infurmazioni di voce.
4. Velocità di trasmissione
Quandu sceglite un modulu Bluetooth, duvete esse chjaru nantu à l'applicazione di u modulu Bluetooth, è utilizate a velocità di trasmissione di dati necessaria in cundizioni di travagliu cum'è u criteriu di selezzione. Dopu tuttu, a tarifa di dati necessaria per trasmette musica d'alta qualità à l'auriculare hè sfarente da u monitor di battitu di u core. I tassi di dati necessarii varianu assai.
5. Distanza di trasmissione
I pruduttori di i dispositi IoT anu bisognu di capiscenu l'ambiente in quale i so prudutti sò utilizati è se i so requisiti di distanza di trasmissione wireless sò elevati. Per i prudutti wireless chì ùn necessitanu micca una distanza di trasmissione wireless alta, cum'è mouse wireless, cuffie wireless, è cuntrolli remoti, pudete sceglie moduli Bluetooth cù una distanza di trasmissione di più di 10 metri; per i prudutti chì ùn necessitanu micca una distanza di trasmissione wireless alta, cum'è luci RGB decorattivi, pudete sceglie A distanza di trasmissione hè più di 50 metri.
6. Forma di imballaggio
Ci hè trè tippi di moduli Bluetooth: u tipu di plug-in direttu, u tipu di superficia è l'adattatore di portu seriale. U tipu di plug-in diretta hà pins, chì hè cunvenutu per a saldatura iniziale è hè adattatu per a pruduzzione di picculu batch; u modulu muntatu in superficia usa pads semi-circulari cum'è pin, chì hè adattatu per a pruduzzione di saldatura di reflow di grande volume per i trasportatori relativamente chjuchi; l'adattatore Bluetooth seriale hè utilizatu Quandu hè inconveniente per custruisce Bluetooth in u dispositivu, pudete inserisce direttamente in u portu seriale di nove pin di u dispusitivu è pò esse usatu immediatamente dopu l'accensione.
7. Interfaccia
Sicondu i bisogni di l'interfaccia di e funzioni specifiche implementate, l'interfacce di u modulu Bluetooth sò divisi in interfacce seriali, interfacce USB, porti IO digitale, porti IO analogici, porti di prugrammazione SPI è interfacce di voce. Ogni interfaccia pò implementà diverse funzioni currispondenti. . S'ellu hè solu a trasmissione di dati, basta aduprà l'interfaccia seriale (livellu TTL).
8. Relazione maestru-schiavu
U modulu maestru pò attivamente cercà è cunnette altri moduli Bluetooth cù u listessu livellu di versione Bluetooth o più bassu chì ellu stessu; u modulu slave aspetta passivamente per l'altri per circà è cunnette, è a versione Bluetooth deve esse uguale o più altu ch'è u so propiu. A maiò parte di i dispositi intelligenti in u mercatu sceglienu moduli slave, mentre chì i moduli maestri sò generalmente usati in i dispositi cum'è i telefuni mobili chì ponu serve cum'è centri di cuntrollu.
9. Antenna
Diversi prudutti anu esigenze diverse per l'antenne. Attualmente, l'antenne più cumuni per i moduli Bluetooth includenu antenne PCB, antenne ceramiche è antenne esterne IPEX. Se sò posti in un refuggiu metallicu, i moduli Bluetooth cù antenne esterne IPEX sò generalmente selezziunati.
10. U costu-efficacità
U prezzu hè a più grande preoccupazione per parechji fabricatori di dispositivi IoT
Joinet hè stata assai implicata in u campu di i moduli Bluetooth di bassa putenza per parechji anni. In u 2008, hè diventatu u fornitore preferitu di e prime 500 cumpagnie di u mondu. Hà un ciculu di calze brevi è pò risponde rapidamente à e diverse esigenze di a maiò parte di i fabricatori di l'equipaggiu. A catena di supply chain è e linee di produzzione esistenti di a cumpagnia ponu ottene vantaghji evidenti di prezzu, assicurendu chì a maiò parte di i fabricatori di l'equipaggiu ponu utilizà moduli Bluetooth di bassa putenza di prezzu, di costu. In più di e dece considerazioni sopra, i pruduttori di u dispositivu anu ancu bisognu di capiscenu a dimensione, riceve sensibilità, putenza di trasmissione, Flash, RAM, etc. di u modulu Bluetooth quandu compra un modulu Bluetooth.